Salı, Mayıs 24, 2005

 

yeni hafta yeni tur yeni $ans

Efeet.
Bu hafta sonu nu acaip bir $ekilde dinlenerek gecirdik. Aslinda izmir'e gitme plani vardi ama u$engeclik sorunsali ile ugra$mak daha agir basti sanki.
NFS Underground 2 adli oyun ile bogu$tum biraz. Daha ba$ka ise Vampire The Masquarade adli oyun'a sardim biraz. ASOT lardan 4-5 tane sini daha emdim. Ha bir de ahmet ten form bisikletimi aldim.
Ayrica yeniden insan insana adli kitabi nalladigimi gururla belirtmek isterim. Ehh kultur insani olmaca zor zanaat caaanim. Biraaz cik ugra$i gerektiriyor. (Bayagi ugra$tim da neyse)
Pazar gunu yapilan iki saat lik futbol macinin tadi ise yine muhte$em idi.
Bir blog dada sharpreader adli programi gordum. Ve bu rss ve atom gibi zipir $eylerin i$e yarayan nesneler oduguna kanaat getirdim.
Cok ba$arili canim
http://www.sharpreader.com/
Ha bir de life time analysis diye bir$eye daldim anlamadan. Cok gerekli degil gibi. Eger kanser olmadiysak.

Comments: Yorum Gönder

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?